Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Φορτώνει...

Περί

Στα πλαίσια ανανέωσης του στόλου του, ο ΟΣΕ παρέλαβε το 1976 11 νέες ντιζελοκίνητες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες κανονικού εύρους σειράς ΑΑ.91, από την Ουγγρική Ganz-Mavag Budapest. Η χωρητικότητά τους ήταν 1η θέση-16 και 2η θέση 144 καθίσματα. Διέθεταν κινητήρα 8PA4-185VG με συνδυασμένη ισχύ των 1790kW και έφταναν ταχύτητες μέχρι 140 χιλιόμετρα την ώρα. Αρχικά, αποτελούνταν από ένα κινητήριο όχημα, ένα ενδιάμεσο και ένα ιθυντήριο. Λειτούργησαν σε δρομολόγια InterCity στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Δράμα-Αλεξανδρούπολη συζευγμένες με μια άλλη αυτοκινητάμαξα σε εξάδυμες συνθέσεις. Αργότερα περιορίστηκαν στα δρομολόγια Αθήνας-Χαλκίδας και Αθήνας-Λειανοκλαδίου, αποτελώντας έτσι τις πρώτες προαστιακές αυτοκινητάμαξες του ΟΣΕ. Το 1991, άρχισαν να παρουσιάζουν προβλήματα υπερθέρμανσης, λόγω περιπλοκότητας του συστήματος ψύξης με αποτέλεσμα να λειτουργούν με μειωμένη ισχύ. Έτσι, μεταφέρθηκαν στην Λάρισα. Στην συνέχεια, αφαιρέθηκε το μεσαίο όχημα, και ξεκίνησαν την λειτουργία τους ως δίδυμες, πλέον, στην γραμμή Λάρισας-Βόλου και Λαρίσας-Θεσσαλονίκης.Σταμάτησαν να κυκλοφορούν το 2004. Το μοντέλο είναι σε κλίμακα 1/87 της BALKANMODELS.

Project Details